sâmbătă, 9 octombrie 2010

Academy Trophy No3. - Val d'Argenton, France

  
Ultima cursa de la Academy Trophy a mentinut linia de plutire a rezultatelor,desi unele manse au fost mai bune.
S-a incheiat satisfacator.
Evident e loc si de mai bine,dar pot spune ca aceste etape au fost cele mai importante de pana acum,cel putin pentru mine si pentru a acumula experienta.
Asta e tot ce imi lipseste,asa cum v-am mai spus.
Imi doresc ca acesta sa fie doar inceputul si sa pot impartasi pe viitor noi  impresii din tari straine.
Romania e tara in care am evoluat de la clasa Pufo,pana la Mini si KF3,dar nu ma voi forma aici ca pilot experimentat pentru ca e nevoie de concursuri cu adevarat importante pe care le castigi doar prin munca.:)

In curand voi aduca tara mea pe culmi inalte.



Mai sus sunt postate printscreen-uri live ale concursului din Franta
Am ajuns pe 7/34.Dar,din motive tehnice nu mi-am putut mentine pozitia pana la final.

RESULTS / REZULTATE:

1st:Prima mansa:

2nd:A doua mansa:

General:



Acum va invit la volanul kartului

*choose driver STEFAN IOAN MIHNEA
by CIK FIA




Spre deosebire de Romania,in Franta kartingul chiar are un cuvant de spus,atat in viata de zi cu zi cat si in presa.
Dispar mondenitatile si lasa loc paginilor intregi cu si despre sport.
Anul 2009 a fost nominalizat ca anul kartingului.
Un lucru bun,de apreciat.
RESPECT!

ps:Acum chiar ma bucur ca am aparut intr-un ziar francez,dar si in reviste dedicate kartingului la nivel international.

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru toate aceste reusite si pentru ca esti un tip serios si te tii de treaba , mai ales ca esti din Targoviste,as dori sa te intreb daca exista un club de karting in Targoviste , pentru ca am un baietel cauia i place fosrte mult acest sport si nu stim unde sa se inscrie si el.

    RăspundețiȘtergere