joi, 9 septembrie 2010

Despre Mihnea si despre Karting

         M-am nascut acum 14 ani,pe 4 ianuarie 1997,intr-o zi friguroasa de iarna...Mama spune ca era sa ma nasc in masina,asa ca nimeni nu se mira de ce am o astfel de pasiune:)
         Inca din primii ani,cand alti copii plimbau de colo colo masinute cu telecomanda,eu ma plimbam cu un...kart.Poate pentru multi este un termen vag...Este de fapt o "masinuta" colorata cu motor,doua pedale si un volan. Aprent e jucarie,dar credeti-ma pe cuvant...Nu este deloc!


          Pot spune ca aceasta pasiune vine din familie...Tatal meu a fost concurent national pe circuitele de Viteza pe Traseu Montan si alte raliuri organizate in Romania in anii `90,iar prietenii de familie sunt si ei niste impatimiti ai curselor.Practic,pentru noi notiunea de"motor" si-a completat definitia prin adugarea cuvintelor"adrenalina",  "concurenta", "extaz","agonie","pasiune".
           Pentru mine,kartingul a luat nastere la varsta de 4 ani,insa abia la 7 ani am fost integrat cu adevarat in lumea kartingului.Terminand cu succes Scoala de Karting din Bucuresti,am concurat pentru prima data pe pista Selena Motor Sport din Bacau.A fost primul contact cu lumea motoarelor,prima strangere de mana cu sportivii deja experimentati.
           Orice inceput este greu,dar daca vrei,poti.Eu am vrut si am putut sa ma antrenez si sa imi satisfac pasiunea,am vrut sa demonstrez ca pot mai mult.Am avut si un gram de noroc,recunosc.Primele mele curse au fost nu un esec,dar nici o victorie,fapt ce m-a ambitionat mai mult si mai mult!
           Prima cupa de locul 1 a fost castigata in anul 2005.A fost momentul in care am spus tare"A meritat!Dar vreau mai mult!".Familia si cei dragi m-au sprijinit mereu si,chiar daca uneori am picat de pe podium,ei m-au impins si am urcat tot mai sus.Anul 2005 a fost un an al succesului pentru mine.Am fost numit Campion National la Karting,clasa Pufo,categoria de varsta 5-10 ani.Un moment important care ramane rampa de lansare catre culmile cele mai inalte ale concurentei.
            Ulterior concursurile s-au tinut lant. Victorii,infrangeri, laude,invidii, bucurie,tristete,extaz si agonie...toate acestea au piperat competitiile si m-au ambitionat tot mai mult.
            Trebuie sa te urci macar o data intr-un kart pentru a putea intelege amalgamul de sentimente ce te inunda cand apesi acceleratia,cand depasesti,cand musti din casca pentru a ajunge macar o pozitie mai in fata.

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu