joi, 16 septembrie 2010

Kartingul pe scena

http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/Tineri_talentati_au_fost_premiati_la_Gala_de_Excelenta_0_333566901.html

     Gala de excelenta a municipiului Targoviste a fost momentul propice pentru ca sportul cu motor,Kartingul sa isi faca intrarea in mod oficial pe scena damboviteana,momentul in care s-a dat START! unui alt sport la fel de furmos ca baschetul,tenisul,fotbalul.
      "Evenimenimentul a adus în prim-plan atât personalităţi marcante din mai multe domenii culturale, dar şi tineri târgovişteni care au rezultate extraordinare la concursuri şi olimpiade din ţară şi din străinătate. -Dorim, prin această a doua ediţie, să încurajăm şi promovăm performanţa, indiferent de vârstă, mai presus de orgolii, de apartenenţe politice sau diferite interese-, spun organizatorii evenimentului."
       Si au reusit...Arta,pictura ,poezie,literatura,muzica ,dans,baschet,karting, toate acestea au fost premiate la adevarata valoare. Un eveniment de apreciat,laudabil care ne-a reamintit ca Targovistea are potential.   
        


    
           Si eu  m-am laudat cu premiile mele si m-am simtit mandru ca am fost acolo.
"Ma simt onorat ca ma aflu pe aceasta scena, alaturi de oameni atat de importanti pentru Targoviste.Imi reprezint orasul cu mandrie si ma bucur ca am putut aduce acest sport mai aproape de targovisteni.
       Va multumesc dumneavoastra pentru premiul acordat si multumesc familiei si prietenilor ca sunt alaturi de mine"
        Cu putine emotii am putut spune si asta.
ps:data viitoare vin cu kartul pe scena...GET READY TO WIN!!!
                       
Alaturi de fam.Dichiara,prietenii de familie,cei care m-au sustinul de cand aveam 4 ani

Multumesc http://fispasblogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu