duminică, 12 septembrie 2010

Veni,vidi,vici.

    Citandu-l  pe Iulius Cezar,aceasta fraza a fost motto-ul meu in toate competitiile la care am participat.
"Am venit,am vazut,am invins" ma reprezinta in totalitate

     Pot spune ca drumul pana aici a fost foarte greu.Multi prieteni m-au sprijinit si ajutat,dar suficiente persoane mi-au pus "bete in pneuri" si au incercat,prin diferite mijloace sa ma impiedice sa urc pe pozitia suprema. Putini,dar importanti au crezut in pustiul de 10 ani,dar destul de multi au zambit ironic,aplaudand din complezenta. Kartingul este o competitie,tocmai de aceea multi doreau premiul cel mare.Prin efort si perseverenta pot spune ca le-am stricat jocurile de multe ori...si ah ce mi-a mai placut:)

     De multe ori am simtit ca nu mai ajung la linia de start,ca nu mai pot duce kartul,de multe ori s-a intamplat sa ajung pe iarba,"sa ies la pascut" cum spune Cristi,antrenorul meu.S-a intamplat sa arunc casca,sa plec pentru a ma calma,dar mereu am privit inainte.Chiar daca ajungeam acasa dezamagit,recompensa ulterioara si celelalte curse castigate ma faceau sa devin mai puternic,mai luptator,mai dornic.A doua zi deja uitam si ma intorceam in kart mai hotarat ca niciodata.

    In general,acest sport se bazeaza pe niste chestiuni tehnice bine stabilite si daca strangi mai mult o piulita s-a dus totul...Ai nevoie de o buna intretinere tehnica,dar mai ales de un pic mai mult de talent,foarte mult noroc si o echipa puternica.Am avut cate putin din fiecare,tocmai de aceea misinea mea nu se incheie in 2010 chiar daca e toamna,se termina campionatul,chiar daca sunt a VIII-a si trebuie sa sustin un examen in vara.
Nu ma opresc aici!Nu voi spune niciodata STOP!Este ca un joc.Odata intrat nu mai poti iesi.Te atrage ca un magnet si iti hraneste adrenalina!

                                      "Viata este viteza,nu mai poti sa opresti!
                                      Te strivesc cei din urma daca incetinesti"














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu